The GALAXY Trend: Yes or No?

Standard

Image

Am început să dau atenţie acestui trend pe la sfârşitul verii 2012, relativ târziu, având în vedere că acesta a apărut undeva prin 2010-2011 într-o colecţie a lui Christopher Kane.

De atunci s-a răspândit încet, dar sigur, şi a ajuns tema de inspiraţie a mii de tutoriale pe net, cuprinzând unghii, haine, şi diverse accesorii.

Image

Bineînţeles, ţinutele originale ( pe care le putem observa în imaginea de mai sus) se învârt undeva pe la o mie de euro, iar eu, personal, nici nu aş găsi ocazia potrivită pentru a purta aşa ceva. Mi se par puţin prea extravagante, şi făcându-mi apariţia în aşa ceva la un party din România aş fi probabil considerată extraterestră. Nu că nu asta ar cam fi ideea, dar sinceră să fiu, nici nu mă omor prea mult după ele.

Şi atunci de ce am făcut post-ul acesta?

În primul rând, ceea ce această colecţie a inspirat mi se pare cu adevărat fascinant şi sunt puţin dezamăgită că nu am văzut aproape niciun “produs” galaxy inspired prin magazine – dar cine ştie, poate nu am căutat unde si când trebuia.

Iar în al doilea rând pentru că sunt curioasă care este părerea voastră privind acest trend. Eu încă nu sunt convinsă că îmi place în totalitate, dar cu siguranţă îmi voi procura măcar o piesă vestimentară de genul acesta, asta dacă nu voi reuşi să îmi fac singură.ImageImageBBIKg5aCcAAKp1n_large

ImageImageImageImageImageImageImage

Şi cum spuneam, nu mă voi da bătută până nu îmi voi crea propria mea tinută galaxy, iar dacă totul va reuşi cum trebuie voi reveni cu rezultatele.  Problema sunt doar vopselele pentru haine, care sunt puţin cam greu de găsit.

Aici găsiţi tutoriale video pentru: tenişi, colanţi/alte haine

Şi dacă nu, măcar să reuşesc o manichiură din aceasta şmecheră, pentru care am găsit şi două tutoriale foarte folositoare pe youtube: 1, 2.

ImageImage

Vă urez mult succes dacă vă hotărâţi să încercaţi oricare din aceste idei, şi aştept rezultate. Aici aveţi o colecţie de imagini pe Pinterest cu diverse piese din această categorie, ca sursă de inspiraţie.

Sunt de asemenea curioasă, ce părere aveţi despre ideea galaxy? Aţi purta aşa ceva? De ce/ de ce nu?

Let me know.  xoxo

Leave a Reply

